sobota, 14. februar 2015

Visokoleteči letošnji načrti. In želje.

Naj za uvod povem, da sem srečna s tem, kar imam. Če me poznaš, potem to veš. Imam namreč vse. Zdravje, najbolj čudovito hčerko, starše in sestro, ki me imajo zelo radi in prijatelje, ki mi vedno stojijo ob strani. Pa kaj, če je za mano eno grozno leto (ki je sicer imelo tudi najlepše trenutke, ki sem jih kdaj doživela). Za mano so neštete neprespane noči, žalost, razočaranje, takšne in drugačne krize. Ampak na srečo sem nepoboljšljiva optimistka. Vem, da so pred mano lepe stvari ter nepozabna doživetja.

Seveda mi je kristalno jasno, da sem za svojo srečo odgovorna sama. In da je za to treba nekaj narediti.

Zato sem sestavila seznam želja, kaj si želim v letošnjem letu. Že nekaj tednov ga počasi oblikujem v glavi in zdajle je prišel trenutek, da ga zapišem…

V letu 2015 si želim (in bom naredila vse, kar je v moji moči, da se bo to tudi uresničilo):
  1. novo kuhinjo 
  2. nepozabno potovanje
  3. da se bo vse v zvezi z mojim stanovanjem finančno uredilo tako, kot se mora
  4. res dobre počitnice nekje na morju
  5. povabila na poroko ali kakšno drugo veliko praznovanje
  6. iti na vsaj en koncert
  7. da bi me nekdo, ki me ima zares rad, povabil nekam za Valentinovo
  8. nesramno dobre kavbojke
  9. da bi se na morju dobro počutila v kopalkah (uf, tukaj me čaka še veliko dela)
  10. urejen atrij pred hišo in tam preživetih veliko lepih poletnih večerov
  11. da bi se na mojih plesnih upala spustiti po drogu z glavo navzdol z razširjenimi rokami (nimam pojma, kako se reče temu elementu)
  12. da bi si kaj lepega sešila (šivalni stroj zanemarjam že več kot eno leto)
  13. da bi doživela eno res veliko (pozitivno!) presenečenje
Na nekaterih željah sem že začela delat, nekatere so mogoče že za obkljukat (npr. ravno v četrtek sem si kupila nove kavbojke, ampak še nisem čisto prepričana, ali so tako zelo dobre ;). Morda je kakšna od njih res visokoleteča, ampak kako že pravijo - za cilj si vedno zastavi luno, če ti ne uspe, še vedno lahko pristaneš med zvezdami… 

4 komentarji:

  1. Ti prinesem sveženj melon za enega od tistih lepih poletnih večerov :) Pa verjetno družbico prijetnih dam s seboj :) Ti boš potrebovala samo nasmeh :) Bravo, bejba, spomnila si me, da moram tudi jaz narediti svoj bucket list za to leto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja, se že veselim! Vsekakor priporočam, da napišeš svoj bucket list…zelo pomaga že to, da zapišeš, kaj si želiš...

      Izbriši
  2. Zemlja je okrogla, zato lahko kraj, kjer se ti zdi, da je konec, pomeni nov začetek. - B. Priest -

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Simona, hvala za tole…. se zelo strinjam…

      Izbriši